WazeHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanPrinsip Arah

  • masa pelepasan:2024-04-16 09:25:14
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:557
  • Penerangan pantas:

    Waze, lengan beratOrang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat

Kandungan artikel
lengan berat

Orang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka, tali dan menyertai benda yang mengangkat ke atas dan ke bawah.

Apabila melakukan operasi ketinggian tinggi, bahan yang digunakan mesti ditempatkan dengan selamat. The tools used must be placed in the tool bag with your hands to prevent falling and injuring people.

WazePlatform penangkapan jenis garpu gunting adalah sesuai untuk operasi terus-menerus ketinggian tinggi di terminal lapangan terbang, stesen, dermaga,WazePlatform mengangkat lajur tunggal sekutu aluminum, pusat belanja, tempat sukan, ciri-ciri kediaman, kilang dan workshop tambang, dan kawasan besar lain.

Dengan pembangunan terus menerus ekonomi, memenuhi keperluan masyarakat, dan meningkat produktifiti, lif kargo hidraulik bermain peran penting dalam operasi ketinggian tinggi. Lif kargo hidraulik beroperasi ke atas dan ke bawah, dan boleh memberikan kita platform yang selamat dan stabil. Kita boleh memberikan keselamatan untuk keselamatan kita apabila bekerja di tinggi.

RadnevoPastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosak

Adjusting the oil pipe.

Semak status perlahan gelang dinding, tongkat sokongan,WazePlatform penangkapan trek, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan, mereka patut disemak dan ketat


WazeHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanPrinsip Arah



Apabila melepaskan penutup tangki minyak hidraulik, penutup penapis, lubang pemeriksaan, paip minyak hidraulik dan sebahagian lain, perlu mengelakkan debu semasa laluan minyak sistem. Bahagian terpasang mesti dibersihkan dengan teliti sebelum dibuka. Apabila memasang topi penuhi tangki minyak hidraulik, pertama-tama buang tanah di sekeliling topi tangki. Selepas melepaskan topi tangki, topi tangki boleh dibuka. Apabila menggunakan bahan-bahan dan palu, bahan-bahan yang tidak menghapuskan ketidaksihiran serat dan palu khusus dengan karet yang terpasang pada permukaan patut dipilih. Komponen hidraulik dan selang hidraulik patut dibersihkan dengan hati-hati, kering dengan udara tekanan tinggi, dan kemudian dikumpulkan. Choose a well packaged filter element (the inner packaging is damaged, although the filter element is intact, it may also be unclean). Apabila menukar minyak, bersihkan penapis pada masa yang sama. Sebelum memasang unsur penapis, bersihkan tanah bawah dengan hati-hati di dalam kotak penapis dengan bahan.

Pada zaman modern,WazeLajur tunggal platform mengangkat selai aluminum, platform angkat adalah produk alternatif untuk pelukis lengan. Ia boleh melakukan operasi penggantian atau melintasi halangan semasa operasi. Yang lebih pelik ialah ia boleh melakukan beberapa titik kerja di lokasi berat, putar dalam semua arah semasa penggunaan, dan mempunyai muatan berat. Ia boleh digunakan untuk dua atau lebih orang yang bekerja pada masa yang sama, selepas memasang lif kargo hidraulik di kilang, lantai, pelabuhan dan tempat lain, mungkin ada beberapa tindak balas dan masalah pada tahap awal. Di bawah, editor Yakali mengungkapkan beberapa masalah umum dengan lif kargo hidraulik dan menyediakan beberapa pernyataan bagaimana untuk menyelesaikan dan mencegah masalah ini.

Bersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota, bersihkan penapis dan gantikannya dengan unsur penapis baru sebelum menambah minyak baru. Apa reaksi tidak baik yang boleh berlaku semasa penggunaan awal lif kargo hidraulik?

Pertama, kita perlu memperhatikan penyelenggaran bulanan.

Bengkel kerja platform angkat turun: valv tutup tidak ditutup dengan ketat, atau terdapat kebocoran minyak pada bahagian sambungan valv yang berkaitan atau berkaitan; Penghapusan adalah untuk ketatkan valv tutup, memperbaikinya dan ketatkannya, atau menggantikan cincin penutup. During the use of guide rail type cargo elevators, they may sometimes be installed outdoors and exposed to wind and sun for a long time, which can easily lead to corrosion and shorten their service life. What are the requirements for the maintenance of the steel wire ropes of guide rail type cargo elevators?

WazePada tahap awal pemasangan platform angkat, perlu menyiapkan dengan hati-hati rancangan pembinaan khusus, dan melakukan ujian teknikal pada pegawai pemasangan untuk memastikan bahawa aras asas pemasangan dan semua aspek memenuhi keperluan penggunaan. Selain itu, perlu menjaga jalan platform angkat tidak terhalang dan mempunyai ruang yang cukup, yang semua persiapan yang diperlukan pada tahap awal.

Kerana cat antirust di lapisan luar akan bertindak aktif dengan oksigen di udara, terutama di matahari sejuk atau iklim ribut hujan, kelajuan reaksi akan dipercepat, jadi cat luar di lif barang gudang akan menunjukkan tanda-tanda penuaan dan kemudian jatuh setiap saat. Oleh itu, apabila mempertahankan peralatan meja angkat pada masa biasa, perhatikan penyimpanannya, dan cuba untuk tidak membiarkan ia diletakkan di luar, untuk tidak menyebut dalam hari sejuk atau iklim ribut hujan. jangka panjang

Apa fungsi anti rust primer untuk lif kargo gudang?


BatongMaklumat produk lain
  • XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

    XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

  • ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

    ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

  • ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

    ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

  • HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

    HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

  • HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

    HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

  • HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

    HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

  • ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

    ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

  • ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

    ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

  • segera:Peringatan: Maklumat WazeHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanPrinsip Arah memberi anda WazeHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanPrinsip Arah oleh syarikat kami, perkhidmatan WazeHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanPrinsip Arah dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk WazeHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanPrinsip Arah, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian WazeHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanPrinsip Arah. WazeHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanPrinsip Arah di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di WazeHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanPrinsip Arah, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!