AlbertslundPengubah melangkah-up kilang kuasaBahan mentah biasa

masa pelepasan:2022-11-29 16:03:48 Pengguna pos:122HP117294921 Paparan halaman:245

Petua teras:Albertslund,Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh di

Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

AlbertslundIsolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

GuadeloupeKaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik,AlbertslundBerapa banyak pengubah tiga fasa, atau diantara koil elektromagnetik tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup iaitu ruang izolasi.


AlbertslundPengubah melangkah-up kilang kuasaBahan mentah biasa



Mod wayar pengubah jenis kering:

Orang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran,AlbertslundParameter pengubah kuasa tenggelam minyak, bunyi rendah,AlbertslundPenukar jenis kering 600KVA, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Jabatan jualanSesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).


AlbertslundPengubah melangkah-up kilang kuasaBahan mentah biasa



Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

ejenTindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Pasar pengubah dalaman lambat

Penghakiman cacat pengubah kuasa

AlbertslundJika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Hak cipta dan notis:
1. AlbertslundPengubah melangkah-up kilang kuasaBahan mentah biasa yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat AlbertslundPengubah melangkah-up kilang kuasaBahan mentah biasa, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan AlbertslundPengubah melangkah-up kilang kuasaBahan mentah biasa adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian AlbertslundPengubah melangkah-up kilang kuasaBahan mentah biasa mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Batongmengesyorkanberita
BatongBerita terkini