FocaKapsiti muatan berlebihan standar pengubah jenis keringAnalisis kerosakan dan langkah berjaga-ja

  • masa pelepasan:2022-11-09 13:11:06
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:1216
  • Penerangan pantas:

    Foca,Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patu

Kandungan artikel

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

FocaPenukar jenis kering adalah peralatan elektrik biasa, yang boleh digunakan untuk menukar tenaga bertukar satu nilai piawai ke nilai piawai yang lain dengan frekuensi yang sama. Penukar jenis kering melangkah naik digunakan untuk menukar tenaga berganti grad rendah ke tenaga berganti grad tinggi yang lain dengan frekuensi yang sama. Ia digunakan secara luas dalam industri frekuensi tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.

Syarikat pengubah jenis kering


FocaKapsiti muatan berlebihan standar pengubah jenis keringAnalisis kerosakan dan langkah berjaga-jaga biasa untuk pemasangan



Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Di atas dan tengah tangki minyak pengubah, dan di tengah tangki minyak kenderaan, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage, resulting in insulation damage.

Solusi bunyi pengubah jenis kering

Asas pemeriksaanBunyi,FocaAplikasi bekalan kuasa pengubah, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak,FocaPenukar tenggelam minyak jenis S11, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.


FocaKapsiti muatan berlebihan standar pengubah jenis keringAnalisis kerosakan dan langkah berjaga-jaga biasa untuk pemasangan



Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

asalIn order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Betul, sebagai & ldquo; Kereta Great Lars & rdquo;, Selepas itu, satu pengubah kecil kva diganti,FocaPenukar jenis kering scb10-100, dan kadar penggunaan hampir, Namun parameter utama dua pengubah diteliti seperti yang dipaparkan dalam Jadual . Jadual Evaluasi parameter utama kapasitas pengubah (VA) kehilangan besi (W) kehilangan tembaga (W). Pertama, kuasa output disimpan mengikut kaedah pengiraan biasa (mengabaikan kehilangan tembaga): keputusan di atas menunjukkan kehilangan pengubah kapasitas besar lebih rendah daripada yang pengubah kapasitas kecil, yang sebenarnya menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Pembuat pengubah kuasa

FocaSemasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

BatongMaklumat produk lain
  • ParisJembatan boarding tetapKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang sihat

    ParisJembatan boarding tetapKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang sihat

  • ParisJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaAdakah aplikasi meningkatkan kecekapan kerja?

    ParisJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaAdakah aplikasi meningkatkan kecekapan kerja?

  • TamborilPengubah Biro KuasaBunyi agak kecil

    TamborilPengubah Biro KuasaBunyi agak kecil

  • LamarPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriSkop permohonan akan diperbaiki

    LamarPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriSkop permohonan akan diperbaiki

  • LamarPaksi penerbangan hidraulik tetapTeknologi pengukuhan baru

    LamarPaksi penerbangan hidraulik tetapTeknologi pengukuhan baru

  • Tepi SungaiJembatan pengangkutan gudangTujuan perkhidmatan

    Tepi SungaiJembatan pengangkutan gudangTujuan perkhidmatan

  • Tepi SungaiJembatan naik bimbitMempengaruhi faktor kejujuran

    Tepi SungaiJembatan naik bimbitMempengaruhi faktor kejujuran

  • Tepi SungaiLif bom tahapJenama reka bentuk

    Tepi SungaiLif bom tahapJenama reka bentuk

  • segera:Peringatan: Maklumat FocaKapsiti muatan berlebihan standar pengubah jenis keringAnalisis kerosakan dan langkah berjaga-ja memberi anda FocaKapsiti muatan berlebihan standar pengubah jenis keringAnalisis kerosakan dan langkah berjaga-ja oleh syarikat kami, perkhidmatan FocaKapsiti muatan berlebihan standar pengubah jenis keringAnalisis kerosakan dan langkah berjaga-ja dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk FocaKapsiti muatan berlebihan standar pengubah jenis keringAnalisis kerosakan dan langkah berjaga-ja, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian FocaKapsiti muatan berlebihan standar pengubah jenis keringAnalisis kerosakan dan langkah berjaga-ja. FocaKapsiti muatan berlebihan standar pengubah jenis keringAnalisis kerosakan dan langkah berjaga-ja di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di FocaKapsiti muatan berlebihan standar pengubah jenis keringAnalisis kerosakan dan langkah berjaga-ja, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!