Santa Cruz de YojoaPengubah jenis kering 480vPenyelenggaraan soalan

  • masa pelepasan:2022-10-30 14:36:57
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:351
  • Penerangan pantas:

    Santa Cruz de Yojoa,Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa

Kandungan artikel

Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%,Santa Cruz de YojoaHarga pengubah jenis minyak 200 KVA, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Santa Cruz de YojoaBagaimana memilih pengubah jenis kering

Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, ia patut diizolasi sebelum digunakan tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

MirontsiOperasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat


Santa Cruz de YojoaPengubah jenis kering 480vPenyelenggaraan soalan



Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Penukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.

Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

ejenApabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Syarikat pengubah jenis kering

Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.


Santa Cruz de YojoaPengubah jenis kering 480vPenyelenggaraan soalan



Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

Servis jujur(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Selepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Penghakiman cacat pengubah kuasa

Santa Cruz de YojoaMenurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Syarikat pengubah jenis kering

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

BatongMaklumat produk lain
  • UtrechtBridge boarding of aluminum alloyApa kegunaannya

    UtrechtBridge boarding of aluminum alloyApa kegunaannya

  • ToledoTekanan hidraulik paksi naik bimbitHarga terus meningkat

    ToledoTekanan hidraulik paksi naik bimbitHarga terus meningkat

  • ToledoPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriPendahuluan yang teratur

    ToledoPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriPendahuluan yang teratur

  • ToledoPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikKaedah teknikal dalam perlindungan dinding

    ToledoPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikKaedah teknikal dalam perlindungan dinding

  • Los PalaciosParameter pengubah yang ditenggelamkan minyak 250kVAApakah langkah-langkah untuk penjaga

    Los PalaciosParameter pengubah yang ditenggelamkan minyak 250kVAApakah langkah-langkah untuk penjaga

  • Bandar LangfangPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApakah fungsi stomata

    Bandar LangfangPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApakah fungsi stomata

  • Bandar LangfangEmbedded boarding bridgeItu semua adalah pembawa pengedar untuk bertahan

    Bandar LangfangEmbedded boarding bridgeItu semua adalah pembawa pengedar untuk bertahan

  • Zaburepelayar dockApakah perkara penting dalam rancangan reka bentuk untuk jumlah giliran yang berke

    Zaburepelayar dockApakah perkara penting dalam rancangan reka bentuk untuk jumlah giliran yang berke

  • segera:Peringatan: Maklumat Santa Cruz de YojoaPengubah jenis kering 480vPenyelenggaraan soalan memberi anda Santa Cruz de YojoaPengubah jenis kering 480vPenyelenggaraan soalan oleh syarikat kami, perkhidmatan Santa Cruz de YojoaPengubah jenis kering 480vPenyelenggaraan soalan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Santa Cruz de YojoaPengubah jenis kering 480vPenyelenggaraan soalan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Santa Cruz de YojoaPengubah jenis kering 480vPenyelenggaraan soalan. Santa Cruz de YojoaPengubah jenis kering 480vPenyelenggaraan soalan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Santa Cruz de YojoaPengubah jenis kering 480vPenyelenggaraan soalan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!